4 april 2010

Grattis på födelsedagen brorsan! :)


Kvällen igår blev nice trots att det spårade ut i slutet, haha.
Idag har jag chillat och vart ute hos brorsan en stund och nu är hans dotter är, vi skulle baka men hon sitter och kollar på film, hon ska sova här :) Imorgon är vi lediga - helt sjukt underbart att missa ännu en skol-måndag, dom är värst, haha :) Trots att jag ändå gillar SO och engelska ;)

JAG VILL TILLBAKA TILL IRLAND, jag gillar verkligen inte Sverige. Eller jo, jag gillar Grebbestad och områden runt om, och nej, jag har inte varit överallt i hela Sverige såklart, haha finns säkert nåt mer ställe jag gillar, men det är så jag tycker nu, att Sverige är ganska tråkigt.
Jag vill tillbaka till Irland, till Dingle. Nu och gärna stanna där väldigt länge. Tack.

Nu tänkte jag ladda upp några bilder ifrån Irland, men självklart funkar det inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0