30 april 2010

VALBORG. BÖRJAN AV SOMMAREN. SNART SOMMARLOV.

Sitter här nu med slingfärg i håret, hoppas att det blir bra ;) hahha.
Senare så kommer Ellinor, Ida och Linda och hämtar mig tror jag, så drar vi ner till Grebbestad, hoppas på en nice kväll med hyffsat väder! hahha :)

Skolan idag var väl ganska chill, först matte, sen kamratstödjarmöte.
Efter det var det idrott, jag och Matilda orienterade, hahha vi är helt klart bäst.
Jag lovar att vi skulle kunna skada oss rejält i skogen alltså, det är ju fan livsfarligt där med grenar, diken och lera, hahhha, men hittade alla kontroller så det är väl det som är viktigt, hahah, det är fruktansvärt roligt också! ;)

TAGGAT?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0