3 april 2010

Glad påsk och glad lördag?

Iallafall, har inte bloggat på några dagar men det har inte hänt så mycket heller, i onsdags var jag i uddevalla hos min kusin och en vän.
I torsdags så träffade jag Matilda och Ellinor, nice, var dock helt galet kallt ute men det regnade och det är ju underbart<3 Haha, jag älskar regn.
Igår var jag på kalas hos brorsan, hans tjej fyllde 30 i onsdags och han fyller 30 imorgon :)

Senare idag kommer Ellinor och Ida hit :) Så drar vi nog ner till Grebbestad, hoppas på en nice kväll! :)
Nej, men nu måste jag nog ner och bada...Jag gjorde ju inte det i onsdags så nu måste jag verkligen, det kommer bli så brutalt jävla kallt och jag kommer ångra mig så galet mycket, men nu måste jag! Haha, uppdaterar sedan hur mycket jag hatar mig själv för att jag gjorde det, och hur brutalt kallt det var...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0