29 april 2010

Torsdag idag, började med spanska, satt i grupprum med Jenny och Matilda.
Andra lektionen var matte, ganska chill och ovanligt lugn faktiskt...
Efter matten var det rast, och sedan svenska - grammatikprov. Yaaaay.......
Men jag hoppas att det gick ganska bra iallafall.
Vi slutade en kvart tidigare och då gick Ellinor, Jenny och jag upp till futura och lämnade en bok som Matilda hade läst. Sen drog vi ner till skolan igen och satt och kollade på när idrottsgruppen (elevens val) hade brännboll, chill,  haha! :)

Imorgon är det valborg, då börjar sommaren tycker jag...hhaha...
Men först har vi matte+att vi har kamratstödjar möte, sen är det idrott, rast och sista lektionen är SKV.
Sen blir det antagligen till att slinga håret lite, och mot kvällen någon gång, eller ja, någon gång efter skolan tror jag att Ellinor kommer, och sedan drar vi ner till Grebbestad med Ida och Kotten(tror jag? Tyckte jag läste att hon skulle med iallafall, nice:L!).
På kvällen följer jag med Ellinor hem och sover där:)
Tagga valborg nu då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0