25 april 2010

Chill dag, inte gjort så mycket alls faktiskt, förutom att jag var ute och gick med en av mina vovvar förut :)
Imorgon börjar skolan igen, deprimerande, haha iallafall måndagar!
En måndag hade varit mycket enklare om vi hade haft idrott, men nu har vi ju inte det..
Det börjar med So, sedan hemkunskap, NO och sist engelska.
I so har vi geofrafi som iochför sig är roligt, och det brukar engelska också vara...
Men hemkunskap och NO är bland det tråkigaste ämnena verkligen, tror HK är så tråkigt för att vi nästan bara har pluggat, haft genomgångar och sådant, iallafall det mesta av tiden..haha, är dock inte bra alls på att laga mat, men det är ju roligare än att sitta och plugga.
Känns nästan som att jag vill gå och lägga mig nu direkt, är så otroligt trött!

Vet inte om jag har skrivit om denna killen förut, det har jag kanske men jag skriver igen:

Paolo Nutini.
Helt klart värd att lyssna på. Han har en helt sjukt underbar röst.

"Oh you know where you are heading
But you're lost along the way
And the strangers that you see
are getting stranger everyday
And the blood continues flowing
But the brain, the brain slowly drifts away
You crashed into this city
With a smile upon your face
And a body charged with music
From the earphones in your case
And the pressure keeps on growing
But paradise, paradise is on it's way
And i say

No no no
we may never know
There's enough surprises here to keep us going
Yeah yeah yeah
Here's another day
We're gonna step outside and take it all in..."


No no no - Paolo Nutini

Paolo nutini




Paolo nutini

Bilder tagna ifrån google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0