22 april 2010

Det är helt galet kallt! Förväntar mig nästan att vintern ska börja om nu, och hoppa över våren, sommaren och hösten. Iallafall när det började snöa...Haha, men får hoppas på härligt väder snart igen.

Idag började det med nationella prov i matte (n), sen så fick vi rast, sedan svenska och sista lektionen så skulle jag göra nationellt prov i engelska, ett som jag har missat, men så var inte läraren där så vi ska göra det imorgon, så sista lektionen så satt jag och jenny ute och kollade på när det spelades brännboll! Och jag kan berätta att jag är sämst i hela världen på att räkna poäng helt enkelt, verkligen jätte sämst, hahhaha.
Det var chill men läskigt kallt.
Imorgon har vi först matte, sedan har vi idrott, teori, vi ska gå igenom kartor och matriser tror jag..Sist är det SKV, och jag har engelska provet...
Och våra skoltröjor/byxor har kommit nu också, blev riktigt nice faktiskt!

___

+ en helt random bild, som inte har med texten att göra.

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0