17 april 2010

Lördag!
Jenny åkte hem för någon timma sen, hon sov här och så kollade vi på film igår:

Apartment 1303 - Bra, faktiskt, hände lite väl mycket lite väl snabbt, tror det var samma som gjort The Grudge, så jag trodde den skulle vara extrem, men den var bra, men inte bäst.

Gravedancers - Också bra, flippa ur i slutet dock, men resten av filmen var bra! :)

Hatchet(tror jag den hette) - Den var bra, själva handlingen, men just "mördaren/monstret" var riktigt extremt overkligt(haha, nej, nu menar jag inte att monster brukar vara verkliga), men som sagt, annars var den bra.

Iallafall, det blev att jag spelade på volleyboll turneringen ändå, så extremt roligt. Helt galet!
Spelade eftersom att det var en tjej som inte kom dit.
Tanum(både killarna och tjejerna) vann alla sina matcher så tanum vann också hela turneringen, helt galet!
Vi tjejer spelade emot Sotenäs, Lysekil och Hamburgsund tror jag..
Och killarna spelade mot samma skolor/lag + munkedal tror jag, som bara hade ett kill-lag.

Så det nationella i engelska gjorde jag inte då, utan det ska jag göra en annan dag.
Sen igår så hade vi nationella i matte (n), får hoppas att det blev godkänt iallafall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0