14 april 2010

Sexton år idag, äntligen, haha.

Skolan började med No, sedan bild och sist svenska.
Kom inte med i laget i volleybollen, fan.
Det var något jag verkligen ville göra nu, i nian och så.
Men ja, dom tog ut dom bästa och jag hoppas det går riktigt bra! :D
+ att jag har nationellt prov i engelska vid två och sista matchen ska gå vid halv tre? Jag vill självklart se alla matcher så får väl skriva snabbt, haha!

Sedan så var Stefan Löfgren i skolan idag också, riktigt grymt!
Det var galet grymt, så galet roligt! Jag misslyckades totalt, haha men jävlar vad roligt det var! :D
Det bästa som hänt på länge!
Efter det så stannade vi en liten stund, chillade och kolla lite på när några skatade, härligt.

Kan dock inte släppa att jag inte gjorde bättre på volleybollen, fan, det hade varit så jävla roligt! :(
Men jaja, får väl fota och heja på dom! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0