13 april 2010

Tänkte bara skriva ett inlägg innan jag går ut och går med en av vovvarna! :D

Idag började vi med historia, sedan var det spanska där vi såg en riktigt bra film, REC.
Sen hade vi engelska, då såg vi också film, sist var det idrott och vi spelade volleyboll igen! :D
På torsdag blir det volleyboll turnering, om jag ska vara med eller inte vet jag inte, om jag inte är med så gör jag nationella prov i engelska vid två, får hoppas att det går bra, haha!
Imorgon kommer Stefan Lövgren till skolan också + att jag fyller sexton, nice!
På fredag har vi nationella i matte, måste verkligen plugga lite, och lära mig det mesta...:(
Nej, men nu ska jag ut med vovve<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0